Bakım ve Destek
İşletmelere; işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.
Alanında uzman ve sertifikalı personelimizle, işletmelerin asıl işlerine odaklanması sağlanarak, bilgi teknolojileri konusundaki tüm ihtiyaçları için, teknik destek ve bakım hizmeti sunulmaktadır. Bununla birlikte, teknolojik altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulması da bu kapsamda ele alınan çalışmalar arasındadır.
Destek Hizmetleri:
- Telefon Destek Hizmeti: Logo kullanıcısını karşılaşabileceği ve telefonla cevaplanabilecek basit sorunların çözümü için telefonla danışmanlık, internet üzerinden destek ve ihtiyaç duyulduğunda doküman gönderilmesi hizmetlerini içerir.
- Periyodik Ziyaret Destek Hizmeti: NetVeri, destek hizmet kapsamına göre periyodik olarak müşteri ziyaretlerinde bulunmaktadır. Kullanılan ürün ve çalışma ortamının gözden geçirilmesi, gerekli önlemlerin alınması için müşteriye tavsiyelerde bulunulması, gerekli görüldüğü takdirde sistem üzerinde müdahale edilmesi hizmetlerini içerir.
- Çağrı Bazlı Yerinde Destek Hizmeti: Yerinde destek hizmetine ihtiyaç duyulan sorunlar ile karşılaşıldığında, Logo kullanıcısı ile NetVeri Müşteri Destek temsilcisi arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen zaman içinde hizmet verilir. Sistemin çalışamaz olduğu ve acil müdahale gereken durumlarda karşılıklı mutabakat sağlandıktan sonra 6 saat içinde soruna müdahale edilir.
- Online Destek: Uzaktan erişim bağlantı yoluyla firmaların sistemine bağlanarak, anında sorun teşhisi, çözümü yapılmaktadır.