Tiger 3

 Anasayfa / ERP Çözümleri

Tiger 3


ERP sistemleri kavramının yeniden yorumlanmasıyla farklı bir platform üzerinde geliştirilen Tiger 3, zengin özelliklerinin yanı sıra, değişen ihtiyaçlara kolaylıkla uyum sağlayan esnek bir yapıya sahiptir. Uygun sahip olma koşulları ile tüm sektörlerde; satış, dağıtım, hizmet alanlarında faaliyet gösteren işletmelere, kurumsal ve operasyonel anlamda tam kapsamlı çözüm sunar.

Hızlı Adaptasyon İmkanı

Sağladığı kolay kullanıcı arayüzü sayesinde, öğrenim sürecini minimuma indirerek, uygulamanın işletmeniz içerisinde hızlı bir şekilde kullanıma geçmesini sağlar.

App in App

Tiger 3 app in app yaklaşımı ile iş uygulamalarınızı büyütüp geliştirerek yeni özelliklerin tek tıkla app ya da widget olarak eklenmesine olanak sağlar. Platform bağımsız geliştirilen bu uygulamalar ile zaman ve mekan bağımsız istediğiniz bilgiye anında ulaşabilirsiniz.

Kullanışlı ve Pratik Arayüz

Yeni nesil teknoloji ile geliştirilen Tiger 3’ün göz yormayan estetik tasarımı ve ürün içi arama motoru sayesinde istediğiniz tüm bilgilere ve en sık kullandığınız işlemlere kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Entegre Çalışan Modüler Yapı

İşletmenizin tüm ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş modüler yapı sayesinde, entegre çalışan tüm modüller için bilginin sisteme bir kere tanımlanması yeterlidir. Kullanıcılar yetkileri dahilinde sistemde yer alan bilgilere ulaşabilir. Böylece bölümler ve süreçler arası “ortak bir dil” oluşur ve iletişim yükü azalır.

Kişiselleştirilebilen Arayüz İmkanı

Hızlı, akıcı ve kullanıcı rolüne göre kişiselleştirilebilen arayüz tasarımı sayesinde, tek tuşla yeni masaüstü ekleyebilir, dilediğiniz fonksiyonları kısayol olarak tanımlayabilirsiniz.

İşletmenin Tamamıyla Uyumlu Yapı

ERP sistemleri çözümü olan Tiger 3 işletmenizin tüm yapılarıyla sağladığı uyum sayesinde, kurumsal ve operasyonel stratejileri desteklediği gibi iç ve dış pazarda rekabet üstünlüğü sağlayarak sağlıklı bir şekilde büyümenize yardımcı olur.

e-Devlet Çözümleriyle Uyumlu Yapı

Tiger 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-devlet sistemleriyle uyumlu bir çalışma imkanı sağlar.

Esnek ve Güvenilir Altyapı

Tiger 3 zengin özelliklerinin yanı sıra, değişen ihtiyaçlarınıza kolaylıkla uyum sağlayan esnek ve güvenilir bir ERP sistemleri hizmeti sağlar. 

Malzeme Yönetimi

Malzeme yönetimi modülü, stok ve envanter işlemlerinizi etkin bir şekilde yönetmenizi sağlar.

Bunun yanında;

  • Ambar, seri-lot bazında stok yönetimi,
  • Çeşitli birimlerle malzeme hareketlerini izleme,
  • Birim bazında 3 barkod desteği ile Birimli barkod kullanımı (Gramlı Barkod),
  • Stok yeri takibi ile planlı stok yerleştirme ve çekme işlemleri,
  • Son kullanım tarihi izleme,
  • Üretici malzeme kodu takip edebilme,
  • Tedarikçi yönetimi, tedarikçi bazında temin süresi takibi,
  • Birden farklı yönteme göre maliyet hesaplama seçeneği,
  • ABC analizi,
  • Otomatik stok sayım işlemleri,
  • Konfigürasyon yönetimi özelliklerini malzeme yönetimi işlemleri,
  • Min/Max güvenlik stok seviye kontrolü,
  • Dinamik birim ve boyut izleme,
  • Geriye dönük stok seviyesi izleme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Satınalma Yönetimi

Satın alma modülü ile;

  • Malzemelerin temini için sipariş ve sevk işlemleri,
  • Malzeme ve hizmet alım işlemleri,
  • Tedarikçi değerlendirme işlemleri,
  • Malzeme/hizmet fiyat güncelleme,
  • Hizmet KDV oranı güncelleme,
  • Toplu faturalama,
  • Otomatik satınalma sipariş fişi oluşturma,
  • Satınalma siparişlerine kampanya uygulama işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Ayrıca;

  • Satınalma teklif yönetimi ile satınalma emirleri kaydedilir,
  • Satınalma teklifleri ve sözleşmeleri oluşturabilir,
  • Esnek indirim kullanabilir,
  • Masraf, promosyon tanımlayabilir,
  • TL veya Dövizli fiyat listeleri oluşturabilir,
  • Kullanıcı bazlı fiyat limitleri tanımlayabilir,
  • İsteğinize göre tanımlayabileceğiniz ürün / hizmet alım koşulları kullanabilir,
  • Toplu fiyat güncelleme özelliklerini kullanabilirsiniz.

Satış Yönetimi (Kampanya)

Satış Yönetimi modülü, kampanyalarınızın satış artırıcı etkilerini güçlendirmenizi ve bu etkileri ölçmenizi sağlar. Bunun yanında müşteri ve ürünlerinize uygun kampanya stratejilerini belirleyip, sonraki kampanyalarda size yol gösteren analiz sonuçları elde edebilirsiniz.

Satış kampanyalarınızı,

  • Satır veya fatura geneli bazında tanımlama,
  • Kampanya tarih aralığı verme,
  • Farklı uygulama şekilleri tanımlama,
  • Farklı indirim oranları tanımlama,
  • Kampanya promosyonları belirleme,
  • Kampanya masrafları tanımlama, gibi detaylar düzeyinde takip edebilirsiniz.

Finans Yönetimi

Finans Yönetimi modülünü kullanarak mali ve finansal işlemlerinizi kolay bir şekilde yönetebilirsiniz.

Finans Yönetimi modülü ile,

  • Cari hesap, banka, kasa işlemleri,
  • Çek/Senet ve teminat bordroları,
  • Banka ve kasa kur farkı işlemleri,
  • Cari hesap risk ayarlama işlemleri, ihtar, borç kapama, kur farkları hesaplama,
  • Banka kredileri ve işlemleri,
  • Ödeme aracı olarak kullanılan çek ve senet işlemleri,
  • Kasa işlemleri,
  • Günlük kur değerleri işlemleri,
  • Kur güncelleştirme, cari hesap, banka, kasa kur farkı hesaplama işlemleri,
  • Verilen ve alınan teminat takibi,
  • Ödeme/tahsilat planları,
  • Cari hesap borç kapatma işlemleri,
  • Cari hesap ihtar işlemlerinizi takip edebilirsiniz.

Ek olarak;

  • Cari Hesap, Çek/Senet, Banka, Kasa, Döviz, Konsolide Raporlar, Ödeme/Tahsilat Raporları, Cari Hesap Raporları, Çek/Senet Raporları, Banka Raporları, Kasa Raporları, Döviz Raporları, Teminat Raporları, Konsolide Finansal Raporlarını hızlı ve doğru şekilde alabilirsiniz.

Duran Varlık Yönetimi

Duran Varlık Yönetimi modülü ile sahip olduğunuz duran varlıklarınızı yönetebilir, amortisman işlemlerinizi geçekleştirebilirsiniz.

Duran Varlıklarınızın;

  • Farklı şekillede amortisman ayırma (normal amortisman ve azalan bakiyeler olarak iki farklı şekilde amortisman seçeneği),
  • Yeniden değerleme,
  • Yedek parça takibi,
  • Masraf ve bakım takibi,
  • Topluca veya tek tek alış-satış,
  • İade yönetimi,
  • Lokasyon, zaman ve çalışan/çalışan grubu bazında zimmet takibi (Sabit kıymet zimmetleme işlemi LOGO İnsan Kaynakları ve Bordro programları ile entegre çalıştığı gibi bağımsız da çalışabilmektedir.),
  • Yapılan ek maliyet ve gider takibi,

işlemlerini takip edebilirsiniz.

Muhasebe Yönetimi

Genel Muhasebe modülü ile muhasebe işlemlerinizi yönetebilir, yasal ve yönetim raporlarınızı hızlı ve hatasız olarak alabilirsiniz.

Muhasebe modülü ile;

  • Harcama Talepleri,
  • Masraf merkezi bazında analiz,
  • Yevmiye madde numaralama,
  • Hesaplararası aktarım işlemleri,
  • Toplu hesap dağıtımı,
  • Yansıtma işlemleri,
  • Kırılımlı bütçe oluşturma,
  • Esnek ve konsolide mali tablolar alma işlemlerini

gerçekleştirebilirsiniz.

Ayrıca gerekli tüm resmi raporlar;

  • Katma Değer Vergisi Beyannamesi
  • Katma Değer Vergisi Beyannamesi 2
  • Katma Değer Vergisi Tevkifatı
  • Yüklenilen KDV Listesi
  • İndirilecek KDV Listesi
  • Muhtasar Beyanname
  • Form Ba/Bs
  • Satış Faturaları ve GÇB Listesi
  • Kesin Mizan
  • Yıllık Gelir Vergisi Beyannamesi
  • Geçici Vergi Beyannamesi (Kurumlar)
  • Geçici Vergi Beyannamesi (Gelir)
  • Kurumlar Vergisi Beyannamesi alınabilmektedir.

Talep Yönetimi

İşletmeniz için ihtiyaç duyulan malzeme veya hizmetlerin nasıl, ne zaman karşılayacağınızı Talep Yönetimi modülü ile belirleyebilirsiniz.

Talep Yönetimi modülünü kullanarak taleplerinizi;

  • Tek tek veya toplu şekilde talep siparişi oluşturarak,
  • Oluşturulan talepleri ile ilgili kişiye ilgili süreç üzerinden göndererek,
  • Zaman ve miktar gibi detaylı bilgiler ile takip edebilir ve yönetebilirsiniz.

Ek Vergi (ÖTV, ÖİV)

Özel tüketim vergisi, özel iletişim vergisi işlemlerinizi takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.

GO Garanti

GOGaranti ile Garanti Bankası'ndaki ürün ve işlemler ile ilgili bilgilere güvenle online olarak erişim sağlanabilmektedir.

Bunun yanında GOGaranti modülü ile,

  • LOGO çözümlerinden Garanti Bankası'na, Garanti Bankası'ndan LOGO çözüm paketine gerçek/eş zamanlı veri akışı sağlayarak işlem otomasyonu gerçekleştirebilir,
  • Muhasebeleşecek işlemlere ilişkin verilerin tek seferde girilmesiyle operasyonel iş yükünü azaltarak kullanıcılara zaman tasarrufu sağlayabilir,
  • LOGO çözüm paketi ile aynı ekran üzerindeki "Garanti Penceresi" sayesinde bankacılık işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Hızlı Üretim

Hızlı üretim modülünü kullanarak, üretim hattınızın tek seviyeye kadar olan sürecini ve buna istinaden gerçekleşen malzeme sarf bilgilerini takip edebilirsiniz.

Ayrıca Hızlı Üretim modülü ile,

  • Otomatik olarak Mamul ve malzemelere ait sarf, fire, üretilen mamul miktarı bilgilerini detaylı takibini yapabilir,
  • Karma koli özelliğindeki işlemleri izleyebilir,
  • “Takım Bozma” işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Dağıtım Yönetimi (Sevkiyat, Paketleme)

Dağıtım Yönetimi (sevkiyat, paketleme) modülü işletmenizin paketleme ve sevkiyat süreçlerinizi kolayca yönetmenizi sağlar.

Dağıtım Yönetimi Modülünü kullanarak;

  • Farklı şekillerde (kutu, koli, palet, çuval, vs.) ürün paketleme,
  • İç içe paketleme işlemleri,
  • Müşteri-Tedarikçi paket eşleştirme,
  • Statülere göre dağıtım emri oluşturma,
  • Dağıtım rotası oluşturma,
  • Dağıtım aracı seçme,
  • Paket malzemelerinin miktar takibi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Teklif Yönetimi

Teklif Yönetimi modülü ile;

  • Her türlü müşteri bilgisi ve iş ilişkisini tarihçeli olarak takip edebilir,
  • Size özel şablonlar ile otomatik olarak teklifler oluşturabilir,
  • Teklif sözleşmeleri oluşturabilir,
  • Tekliflerinizi MS Word dosya formatında görüntüleyebilirsiniz.

Konfigürasyon Yönetimi

Konfigürasyon Yönetimi modülü, siparişe üretim yaptığınız durumda çoklu ürün spesifikasyonu ihtiyaçlarınızı karşılar (tekstil, mobilya, bilgisayar, vb.)

Konfigürasyon Yönetimi,

  • Her ürün konfigürasyonu için ayrı bir malzeme kartı oluşturmanızı önler,
  • Ürün konfigürasyonlarını ve varyantlarını takip etmenizi ve kolayca yönetmenizi sağlar,
  • İşletmenizde baştan sona tüm süreçlere uygulayabilirsiniz (teklif, sipariş, üretim vs.),
  • Varyant bazında planlamalar yapmanızı sağlar,
  • Farklı karakteristik değerlere sahip malzeme kayıtlarını otomatik yaratır,
  • Önceden tanımlanmış kural ve formüller doğrultusunda ürün reçetelerini ve üretim emirlerini otomatik olarak oluşturur.

Mali Konsolidasyon

Mali Konsolidasyon modülü ile grup şirketlerinizin finansal bilgilerini (aktif, borç, özkaynak, gelir ve giderler) bir araya getirebilir, finansal durumu ve faaliyet sonuçları hakkında tasarruf sahiplerine, yatırımcılara, denetim mercilerine ve ilgili diğer kişilere bilgi verebilirsiniz.

Dış Ticaret

Dış Ticaret modülü, İthalat/İhracat işlemlerinizi yasal yükümlülüklere tam uyumlu olarak hızlı ve eksiksiz olarak yapmanızı sağlar.

Dış Ticaret modülü ile;

  • Dosya bazında İthalat/İhracat takibi,
  • Ödeme, rejim ve teslim şekilleri,
  • Navlun ve sigorta takibi,
  • Malzeme dolaşımı ve millileştirme işlemleri,
  • İthalat masrafları takibi ve ürünlere dağıtımı,
  • Dahilde ve hariçte fişleme belgeleri takibi,
  • Serbest bölge ihracat işlemleri,
  • İhraç kayıtlı alım ve satış işlemleri,
  • Döviz ve Eximbank kredi takibi işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Logo Perakende

-

Navigator Smart

Navigator Smart çözümü ile verilerinizi çok boyutlu analiz ederek en karmaşık verileri süzüp stratejik açıdan önemli bilgileri kolaylıkla elde edebilirsiniz.

Navigator Smart'ın LOGO ERP programı ile MS Excel arasında kurduğu dinamik bağlantı ile sistemdeki bilgilere online ulaşabilir, istediğiniz rapor ve grafikleri güncel olarak alabilir, programdan aldığınız tüm raporların hemen hepsini Excel'de de oluşturabilirsiniz.

Her modüle ilişkin o andaki gerçek durumu izlemenizi sağlayan özet ve ayrıntılı dağılım, durum ve karşılaştırma tabloları ile grafikleri hazırlayabilirsiniz. (Örneğin; satışların dağılımı, mal dağılımı, siparişlerin dağılımı, tahsilatların ve ödemelerin dağılımı, malzeme durumu, cari hesapların durumu, nakit durumu)

Hazırlamış olduğunuz karşılaştırmalı tablolara istediğiniz değerleri girerek senaryolar oluşturabilir, firmanızın değişik koşullardan nasıl etkileneceğini görebilirsiniz.

Özellikler:

  • 32 bit ve 64 bit Desteği
  • Özetten detaya analizler (Drill Down/Drill-Up)
  • Zamanlanmış görevler (Otomatik Rapor Günceleme, Rapor Postalama, Veri Kontrol vb.)
  • Konsolidasyon
  • Hazır sorgu modelleri
  • Hazır rapor şablonları
  • Hazır saklı yordamlar (Stored Procedure)
  • Özel yazılacak saklı yordamları
  • Kullanıcı tanımlı modeller ve tablolar oluşturabilme
  • Farklı veri kaynaklarından veri alma
  • Gelişmiş filtrelendirme ve rapor yetkilendirme imkanı
  • İçeri Al / Dışarı At (Import/Export) özellikleri
  • Veri ambarı oluşturabilme

Tiger Plus WEB

Şirket dışından internet bağlantısı vasıtasıyla Tiger Plus'a ulaşabilir, kritik işlemlerinizi geçekleştirebilirsiniz.

Tiger Plus WEB ile;

  • Merkez/Şube yapıları için bilgi ve rapor konsolidasyonu yapabilir,
  • Bayi otomasyonu ve internet üzerinden sipariş verebilir,
  • İnternet üzerinden stok durumu, cari ekstre ve bakiyeleri görebilir,
  • Raporları internet üzerinden alabilisiniz.

LOGOMaps

LOGOmaps hizmeti, firmaların coğrafi analiz ve raporlama ihtiyaçlarına cevap vermek amacıyla, LOGO ve INFOTECH işbirliği ile geliştirilmiş olup GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise ile entegre* çalışmaktadır.

LOGOmaps ile coğrafi analiz ve raporlamaları gerçek harita üzerinden yapabilirsiniz. Adres düzenleme ve temizleme yapabilir, müşteri konum bilgilendirmesi yapabilir, harita üzerinde satış bilgileri izleyebilirsiniz.

Adres Düzenleme ve Temizleme Sistemi ile,

  • Adreslerin temizlenmesi,
  • Doğrulanması,
  • Ayrıştırılarak düzenlenmesi ve doğru “Adres Veritabanı” üzerinden zenginleştirilmesi,
  • Enlem ve boylam bilgileri ile birlikte harita üzerinde gösterilmesi sağlanmaktadır.

Müşteri Konum Bilgilendirme fonksiyonu ile LOGOmaps kullanılarak müşteri adresleri sayısal haritalar üzerinde görüntülenebilmektedir. Firmaların, ilgili tüm adresleri harita üzerine kayıt edildikten sonra, bu kayıtlar üzerinde farklı analiz ve raporlamalar yapılması sağlanmaktadır.

Harita Üzerinde Satış Bilgileri Gösterim özelliği sayesinde,

  • Satış dağılımları (il ve ilçe bazında tutar olarak),
  • Satış kapsama alanı gibi coğrafi analiz ve sorgulamalar kolaylıkla yapılmaktadır.

*LOGO ürünlerinin mevcut özelliklerine göre entegrasyon sağlanır.

LogoConnect Banka

Çalıştığınız banka şubeleri ve hesapları ile aranızdaki bağı LogoConnect Banka sizin için kuruyor. Banka işlemlerinizi LogoConnect Banka aracılığı ile oturduğunuz yerden güvenle, hızlıca, kolayca ve mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirebilme ayrıcalığından yararlanabilirsiniz. LogoConnect Banka; GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise kullanıcılarının sürüm farkı gözetmeden üye bankalarla bilgi transferi yapmalarını (Banka Fatura Ödeme ve Tahsilatları, Havale, EFT, Çek-Senet, Hesap Özeti ve Mutabakatı) sağlar. LOGO İnsan Kaynakları programına bağlanıp maaş ödeme talimatlarını bankaya kolaylıkla gönderebilirsiniz.

Turkcell Hizmetleri

Turkcell Hizmetleri ile sahadaki ekiplerinizi yönetebilir, haritalar üzerinden izleyebilir ve SMS gönderimlerinizi yapabilirsiniz. OTP (One Time Password) özelliğini iş akış süreçlerinizde kullanabilir; ayrıca Turkcell’den gelen faturaları toplu olarak sisteminize aktarabilirsiniz.

Online Turkcell Fatura Aktarımı
Online Turkcell Fatura, firmalara Turkcell’den gelen hizmet faturalarının kullanıcılar tarafından sisteme girişindeki iş yükünü ortadan kaldırmak için kullanıcıların belirlediği bir şablon üzerinden tek bir hareketle Turkcell faturalarının sisteme alınmasını sağlamak amacıyla geliştirilmiştir.

Mobil Onaylama Sistemleri
Şirket içinde onayları ıslak imza yerine online ve güvenli şekilde almanız artık mümkün olacak. Mobil İmza veya SMS ile Onay Çözümü sayesinde LOGO üzerinden, kağıt maliyetiniz azaltılarak, onay alabileceksiniz.
SMS ile Onay; ıslak imza gerektirmeyen fakat güvenlik veya yetkili kişi onayları ile devam etmesi gereken işlemlerde kullanabileceğiniz, kolay ve hızlı bir çözümdür. SMS ile Onay, LOGO uygulamalarında iş akış sürecinde kullanıcıların görev gerçekleştirmeleri için kullanılır.

Toplu Mesajlaşma Hizmetleri
Toplu Mesajlaşma hizmeti sayesinde, elemanlarınıza, müşteri ve tedarikçilerinize tek bir noktadan toplu mesaj göndererek bilgilendirebilecek. Toplu Mesajlaşma çözümü ile SMS formatında dilediğiniz bilgilendirmeleri yapabileceksiniz.
Mobil Bilgi/Anket ile müşterilerinize gönderilecek bilgilendirme, tanıtım içeriklerini oluşturabilir, müşterilerinizin doğrudan cep telefonlarına göndereceğiniz anketler hazırlayarak pazar araştırmaları gerçekleştirebilir, müşterilerinizin memnuniyetlerini ölçebilir, sıcağı sıcağına görüş ve önerilerini alabilirsiniz.

Ekip Mobil
Ekip Mobil uygulaması, sahadaki ekiplerin operasyonlarını yürüten, sipariş toplayan, teslimat yapan şirketlerin mobil personellerini cep telefonları yardımı ile haritalar üzerinden izlemesini, konum bilgilerini almasını, bir adrese en yakın personelini tespit etmesini ve mobil personellerine SMS gönderimini sağlar. SMS ile bilgilendirme ve konum sorgulaması, personel ile anında mesajlaşma olanağı verir. Böylece, mobil personelinizi daha iyi koordine edebilir ve kolay yönetebilirsiniz.

E-Fatura

Güvenli ve Tutarlı Veri İletişimi...

Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, elektronik ortamda iletilmesi ve yine elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesi hususunda getirilen yasal çerçeve doğrultusunda ve Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümleri, kağıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip elektronik faturaları düzenleyebilmeyi ve elektronik ortamda iletilmesini olanaklı kılan bir uygulamadır. Böylelikle; faturanın taraflar arasında güvenli ve hızlı dolaşımı sağlanmış olur.

LOGO'da e-Fatura Çözümleri 3 şekilde sunulmaktadır:

1. LOGO e-Fatura - Dosya Transfer Çözümü (DTÇ)

  • Dosya Transfer Çözümünü tercih eden kullanıcılar Gelir İdaresi Başkanlığı'nın portaline manuel yükleme yöntemiyle faturalaşma işlemlerini gerçekleştirebilirler. Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından, Portal yükleme sınırı 1 Nisan 2014 itibariyle aylık 500 adet olarak belirlenmiştir.
  • İşletmeler e-Fatura alma ve gönderme işlemlerini özel bir sunucu yazılımına ve donanımına gereksinim duymadan yapabilirler. Böylelikle e-Fatura yatırım maliyetlerini minimum seviyede tutarlar.
  • Dosya Transfer Çözümünde kullanıcı, e-Fatura sistemi üzerinden, faturalarını kendi belirlediği klasörde otomatik olarak kaydeder. Ancak bu klasörün, GİB’in e-fatura portaline aktarımını portale girerek manuel olarak yapar.

2. LOGO e-Fatura + Sunucu Yazılımı - GİB Entegrasyon Çözümü (GEÇ)

  • LOGO e-Fatura çözümüyle birlikte alınacak e-Fatura Sunucusu üzerinden kullanıclılar; kendilerine ait bilgi işlem sistemi aracılığıyla, Gelir İdaresi Başkanlığı’nın sistemine entegre olarak e-Fatura uygulamasını kullanabilirler.
  • LOGO e-Fatura çözümüyle birlikte alınan Sunucu Yazılımı ile kullanıcının ayrıca portale girmesine gerek kalmaz. LOGO e-Fatura çözümü üzerinden e-Faturalar mühürlenir, zarflanır ve portale otomatik aktarılır.

3. e-LOGO Özel Entegratörlük Hizmeti:

  • Entegrasyonu sağlayacak sunucunun kullanıcı firmada tutulması, yönetim ve denetiminin yine firmanın kendi sorumluluğunda olması tercih edilmiyor ise uygun olan çözümdür.
  • Özel Entegratör 7/24 aktif çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemin yatırımını kullanıcı firma adına üstlenir. Böylelikle; elektronik fatura gönderme ve alma işlemleri teknik yeterliliğe sahip, Gelir İdaresi Başkanlığı'ndan özel entegrasyon izni almış Özel Entegratör Hizmet sağlayıcısı e-LOGO'nun bilgi işlem sistemi vasıtasıyla gerçekleştirilir.

e-Fatura hakkında genel bilgi ve başvuru süreci için efatura.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
LOGO e-Fatura Çözümleri hakkında daha detaylı bilgi için logo-edonusum.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

E-Defter

Maliyet Avantajlı, Çevreci Çözüm...

LOGO e-Defter ile uygulaması ile “Yevmiye Defteri”’  ve “Defter-i Kebir”’ belgeleri, Gelir İdaresi Daire Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak hazırlanır ve elektronik olarak GİB'e kolayca gönderilebilir. Böylece, defterlerin kağıt ortamında basılması ve saklanması gibi zahmetli ve maliyetli işlemleri, elektronik ortamda kolayca ve maliyetsiz olarak yapma imkanı sunar.

LOGO e-Defter Uygulamasını Kullanabilmek İçin Neler Yapılmalı?

LOGO e-Defter uygulamasını kullanabilmek için;

  • Gelirler İdaresi Başkanlığı’na başvuru yapılması,
  • Mali Mühür veya Elektronik Sertifika temin edilmeli ve ardından yüklenmesi,
  • Kamu Sertifikasyon Merkezi web sayfasından "Zaman Damgası" programı yüklenmesi,
  • Java ürününe ait son versiyon yüklenmesi,
  • Güncel LOGO (Tiger Enterprise, Tiger Plus, GO Plus) ürünlerinden birine sahip olunması gerekmektedir.

e-Defter kullanımına geçişte izlenecek gerekli adımlar için tıklayınız.
e-Defter hakkında genel bilgi ve başvuru süreci için ise www.edefter.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
LOGO e-Defter Uygulaması hakkında daha detaylı bilgi için logo-edonusum.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

FDA

FDA (Firmalar Arası Data Aktarımı) modülü LogoConnect uygulaması ile entegre olarak çalışan bir uygulamadır.

FDA sayesinde;

  • Aynı veritabanı içindeki farklı firmalara veri gönderimini,
  • Grup şirketleri arasında veri aktarımlarını,
  • Tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimlerini (fatura, irsaliye...) gerçekleştirebilirsiniz.

FDA ile aktarabileceğiniz kayıtlar şunlardır:

  • Transfer Edilecek Kayıtlar ve Fişler
  • Cari Hesap Kartları
  • Malzeme (Sınıfı) Kartları
  • Fiyat Kartları
  • Malzeme Fişleri
  • Sipariş
  • İrsaliye
  • Fatura
  • Muhasebe Fişleri

LogoConnect B2B

LogoConnect B2B ile iş ortaklarınızla, tedarikçilerinizle ve kendi şirketleriniz arasındaki iş süreçlerinizde faks ve telefon trafiğinden kurtulacak, belge ve raporlarınıza kaynağından hatasız ulaşacaksınız. LogoConnect B2B, sizin için en ideal, hızlı ve uygun maliyetli çözümleri sunuyor. LogoConnect B2B; GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise kullanıcılarının sürüm farkı gözetmeden birbirleri arasında bilgi transferini (Malzeme Kartı, Fatura, Sipariş, İrsaliye...) ve transfer edilen bu bilgilerin ticari sisteme kaydedilmesini sağlar.

LogoConnect Excel Plug-In

Merkez ve tedarikçilerden oluşan bir ekosistemde farklı çözümler ile merkeze veri göndermeye çalışan tedarikçiler MS Excel’de hazırladıkları verileri size kolayca gönderebilirler. Merkezdeki LOGO kullanıcıları LogoConnect B2B ile tedarikçilerine veri gönderebilir ve bu verilerin tedarikçileri tarafından Excel Plug-in ile kolaylıkla okunmasını sağlayabilirler. Tedarikçileriniz ile Malzeme Kartı, Sipariş, İrsaliye, Fatura ve Fiyat Listesi gibi bilgileri tek tuşla paylaşabilirsiniz.

Retail T-Pos

Dokunmatik ekranda veya normal bir PC üzerinden çok basit ve hızlı satış yapılabilmesini sağlayan Retail T-Pos ile barkodlu veya barkodsuz ürünlerin satışı kolaylıkla yapılabilmektedir. Özellikle giyim, beyaz eşya ve taksitli satış alanlarında faaliyet gösteren işletmelerin kullanabileceği yapıda tasarlanmış olan Retail T-Pos, yapılan satışları anlık olarak LOGO ürünü ile çalıştığınız sisteme satış faturası olarak atabilmektedir.

Cep Asistan

Cep Asistan mobil iletişim mağazacılık sektörü için geliştirilmiş özel bir üründür. LOGO ürünleri ile anlık ve tam entegrasyonu sayesinde kullanıcılarına tam çözüm sunmaktadır. Sektörün mağazacılık ile ilgili tüm ihtiyaçlarını karşılamakla birlikte, merkezi yönetim ile mağazaların tüm işlemlerinin LOGO altyapısında toplanmasını sağlayarak sistemin güvenli ve hızlı bir şekilde yapılandırılmasını mümkün kılar.

Cep Asistan mağazalardaki imei numaraları cihazların, seri numaraları hat ve kontörlerin, barkodlu aksesuar ve diğer ürünlerin satışını, iadesini, mağazalar arası transferlerini, sayım işlemleri, kasa nakit tahsilat ve ödeme işlemlerini, kredi kartı satış ve iade işlemlerini, temlikli ürün tanımlama ve temlik koşulları ile ürün satışının yapılmasını ve distribütör sanal pos tahsilat kayıtlarının izlenmesini sağlar.

ExcelTrans

Tiger Enterprise, Tiger Plus ve GO Plus ile doğrudan veri aktarımı sağlayan ExcelTrans, zamandan ve iş yükünden tasarrufu hedefliyor. Detaylı Excel uzmanlığı gerektirmeden LOGO içerisine aktarılacak alanlar, Excel şablonu içerisinde seçilir ve transfer edilir. İş hayatında neredeyse her işletmenin ihtiyacı haline gelen, verilerin Excel’den aktarılması konusu, ExcelTrans ile kesin çözüme kavuşuyor.

E-Tahsilat

Netahsilat Online Tahsilat Sistemleri, işletmelerin internet ortamında kredi kartlarından tahsilat yapabilmelerini sağlayan ve LOGO ürünleri ile entegre çalışan e-tahsilat sistemleridir. Kobi ve kurumsal olmak üzere iki ayrı seri olarak üretilen Netahsilat programları farklı ölçeklerdeki işletmelerin ihtiyaçlarına göre modellenebilmekte ve ihtiyaç duyulan LOGO entegrasyonu işletmenin farklı iş süreçlerine göre kurgulanabilmektedir.

Collector

Collector, LOGO ürünleri data’sını oluşturan kart ve fişlerin; aynı network içerisinde yer alan kaynak server, database ve firmadan, hedef server, database ve firmaya manuel veya otomatik aktarımını sağlamak amacıyla geliştirilmiş özel bir üründür. Farklı firmalara veri gönderimini, grup şirketleri arasında veri aktarımlarını, tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimlerini sağlamaktadır.

Merkezi yönetim ile manuel ve otomatik aktarım parametreleri tanımlanabilir. Birden fazla şablon tanımlanarak, farklı parametrelere göre farklı aktarım seçenekleri sağlanabilir. GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise ürünleri ile entegre çalışabilmektedir.

DocPlace

Basit kullanımı ve yüksek performansı sayesinde LOGO ürünlerine zengin döküman yönetimi özellikleri kazandıran Kets DocPlace ile işletmenizin kritik dökümanlarını en yeni çözüm ve en uygun maliyetlerle düzenleme ve depolama imkanına sahip olabilirsiniz.

CRM Business V2

CRM Business V2

CRM Business V2 Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı, ürün ya da hizmet satan ve satış öncesi, satış esnası ve sonrasındaki süreçlerini kontrol altına almak isteyen tüm şirketlerin ihtiyaçlarına çözüm üretmek amacıyla geliştirilmiştir. Firmanızın çalışma sistemine göre doğabilecek ihtiyaçları doğrultusunda, sistem altyapısında ve veritabanında yapılabilen tanımlamalar sayesinde özelleştirilebilmekte, Satış & Pazarlama ekibinizi veya teknik ekibinizin tüm randevu, görüşme, teklif, satış, iş süreçleri ve servis faaliyetlerini LOGO yazılımları ile entegre olarak anlık takip etmenizi ve raporlamanızı sağlamaktadır.

CRM Mobil

CRM Mobil yazılımı, Android ve IOS işletim sistemlerinde çalışabilen, CRM business V2 yazılımı ile entegre veya bağımsız olarak kullanılabilen bir mobil CRM yazılımıdır. Her kullanıcıya özel hazırlanabilen dashboard ve grafikler ile anlık özet verilere zaman kaybı olmaksızın ulaşabilirsiniz. LOGO ürünleri ile sağlanan anlık entegrasyon sayesinde müşterilerinizin Cari Hesap ve Malzeme Durumu bilgilerini kolayca görüntüleyebilirsiniz.

Pusula Bütçe

LOGO ürünleri ile doğrudan entegre biçimde çalışabilen Pusula Dinamik Bütçeleme Aracı, üretim-satış-tedarik zincirinin her aşamasında atacağınız adımları “gerçek doğru” larla güvenilir kılıyor. Geleceği, bugünün ve yarının değişen dinamikleri çerçevesinde planlayabilmeniz için, ihtiyaç duyduğunuz tutarlı öngörülere ve isabetli kararlara gidecek yol haritasını çizmenize yardımcı oluyor.

Mobil Satış

Mobil Satış ile satış ekibinizi belirlediğiniz stratejilerle kolaylıkla yönetebilirsiniz. LOGO yazılımlarında belirlediğiniz fiyat, ödeme politikaları, stokta olan ürünün satış kuralları benzer pek çok kuralı merkezi olarak belirler ve müşteri yanında uygulanmasını sağlarsınız.

Mobil Satış ile müşteri yanında siparişlerinizi girebilir, faturalarınızı kesebilir, tahsilatlarınızı yapabilirsiniz. Sahada yapılan tüm işlemleri ise LOGO GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise yazılımlarından izleyebilirsiniz.

Barkod okuyuculu el terminaliyle barkod okutarak sipariş ve fatura işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Barkod okutmak için android tablet ve cep telefonunu da desteklemektedir.

Satış ekibini ister anlık isterseniz yapılan işlem bazında harita üzerinden izleyebilirsiniz. Müşterilerinizin koordinatlarını harita üzerinde belirleyip , müşteriyle ilgili yapılan işlemin nerede yapıldığını gözlemleyebilirsiniz. Mobil Satış ‘da sesle müşteri arama, malzeme arama ve not alma işlemlerini de yapabilirsiniz.

E-Flow

Netoloji E-Flow, orta ve büyük ölçekli şirketler için tasarlanmış kurumsal bir iş akış yönetim sistemidir. E-Flow ile bir şirketin süreçlerini yönetenler, bilgisayar kodları yazmayı bilmeden ve özel yazılım geliştirmeye gerek kalmadan, kolaylıkla tüm kuruluşu kapsayan bir çözüm tasarlayabilir ve uygulayabilirler. E-Flow'un sezgisel ve grafiksel süreç tasarım aracı vasıtasıyla iş süreçlerini bir kaç hafta yerine sadece bir kaç saat içinde otomatikleştirebilir. Tüm arka plan veri tabanı, yük dengelenmesi, çoklu kullanım ve güvenlik detayları halihazırda düşünülmüş ve tasarlanmıştır. Web tabanlı olarak geliştirilen E-Flow sayesinde internet olan her yerde ofis ortamında çalışabilirsiniz.

Notifer

NotifyEngine, LOGO ürünleri ve CRMBusiness V2 veritabanları ile uyumlu çalışabilen ve kuralları tanımlanabilen bir bildirim yönetim sistemidir.E-posta, SMS ve iOS/Android işletim sistemlerinde çalışabilen mobil yazılıma Psuh Notification (APN/GCM) gönderebilir. Gönderim ayarlarınızı LOGO yazılımlarının veritabanı üzerinden çalışacak şekilde yaparak, cari hesap durumlarından risk kriteri detayına, girilen siparşlerden yapılan tahsilatlara, anlık malzeme stoklarınızdan kesilen faturaların belgelerine kadar aklınıza gelebilecek tüm içeriği yine e-posta, SMS veya push notification olarak alabilirsiniz.