Dağıtım Yönetimi (Sevkiyat, Paketleme)
Dağıtım Yönetimi (sevkiyat, paketleme) modülü işletmenizin paketleme ve sevkiyat süreçlerinizi kolayca yönetmenizi sağlar.
Dağıtım Yönetimi Modülünü kullanarak;
- Farklı şekillerde (kutu, koli, palet, çuval, vs.) ürün paketleme,
- İç içe paketleme işlemleri,
- Müşteri-Tedarikçi paket eşleştirme,
- Statülere göre dağıtım emri oluşturma,
- Dağıtım rotası oluşturma,
- Dağıtım aracı seçme,
- Paket malzemelerinin miktar takibi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Teklif Yönetimi
Teklif Yönetimi modülü ile;
- Her türlü müşteri bilgisi ve iş ilişkisini tarihçeli olarak takip edebilir,
- Size özel şablonlar ile otomatik olarak teklifler oluşturabilir,
- Teklif sözleşmeleri oluşturabilir,
- Tekliflerinizi MS Word dosya formatında görüntüleyebilirsiniz.
Konfigürasyon Yönetimi
Konfigürasyon Yönetimi modülü, siparişe üretim yaptığınız durumda çoklu ürün spesifikasyonu ihtiyaçlarınızı karşılar (tekstil, mobilya, bilgisayar, vb.)
Konfigürasyon Yönetimi,
- Her ürün konfigürasyonu için ayrı bir malzeme kartı oluşturmanızı önler,
- Ürün konfigürasyonlarını ve varyantlarını takip etmenizi ve kolayca yönetmenizi sağlar,
- İşletmenizde baştan sona tüm süreçlere uygulayabilirsiniz (teklif, sipariş, üretim vs.),
- Varyant bazında planlamalar yapmanızı sağlar,
- Farklı karakteristik değerlere sahip malzeme kayıtlarını otomatik yaratır,
- Önceden tanımlanmış kural ve formüller doğrultusunda ürün reçetelerini ve üretim emirlerini otomatik olarak oluşturur.
Mali Konsolidasyon
Mali Konsolidasyon modülü ile grup şirketlerinizin finansal bilgilerini (aktif, borç, özkaynak, gelir ve giderler) bir araya getirebilir, finansal durumu ve faaliyet sonuçları hakkında tasarruf sahiplerine, yatırımcılara, denetim mercilerine ve ilgili diğer kişilere bilgi verebilirsiniz.
Dış Ticaret
Dış Ticaret modülü, İthalat/İhracat işlemlerinizi yasal yükümlülüklere tam uyumlu olarak hızlı ve eksiksiz olarak yapmanızı sağlar.
Dış Ticaret modülü ile;
- Dosya bazında İthalat/İhracat takibi,
- Ödeme, rejim ve teslim şekilleri,
- Navlun ve sigorta takibi,
- Malzeme dolaşımı ve millileştirme işlemleri,
- İthalat masrafları takibi ve ürünlere dağıtımı,
- Dahilde ve hariçte fişleme belgeleri takibi,
- Serbest bölge ihracat işlemleri,
- İhraç kayıtlı alım ve satış işlemleri,
- Döviz ve Eximbank kredi takibi işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Navigator Smart
Navigator Smart çözümü ile verilerinizi çok boyutlu analiz ederek en karmaşık verileri süzüp stratejik açıdan önemli bilgileri kolaylıkla elde edebilirsiniz.
Navigator Smart'ın LOGO ERP programı ile MS Excel arasında kurduğu dinamik bağlantı ile sistemdeki bilgilere online ulaşabilir, istediğiniz rapor ve grafikleri güncel olarak alabilir, programdan aldığınız tüm raporların hemen hepsini Excel'de de oluşturabilirsiniz.
Her modüle ilişkin o andaki gerçek durumu izlemenizi sağlayan özet ve ayrıntılı dağılım, durum ve karşılaştırma tabloları ile grafikleri hazırlayabilirsiniz. (Örneğin; satışların dağılımı, mal dağılımı, siparişlerin dağılımı, tahsilatların ve ödemelerin dağılımı, malzeme durumu, cari hesapların durumu, nakit durumu)
Hazırlamış olduğunuz karşılaştırmalı tablolara istediğiniz değerleri girerek senaryolar oluşturabilir, firmanızın değişik koşullardan nasıl etkileneceğini görebilirsiniz.
Özellikler:
- 32 bit ve 64 bit Desteği
- Özetten detaya analizler (Drill Down/Drill-Up)
- Zamanlanmış görevler (Otomatik Rapor Günceleme, Rapor Postalama, Veri Kontrol vb.)
- Konsolidasyon
- Hazır sorgu modelleri
- Hazır rapor şablonları
- Hazır saklı yordamlar (Stored Procedure)
- Özel yazılacak saklı yordamları
- Kullanıcı tanımlı modeller ve tablolar oluşturabilme
- Farklı veri kaynaklarından veri alma
- Gelişmiş filtrelendirme ve rapor yetkilendirme imkanı
- İçeri Al / Dışarı At (Import/Export) özellikleri
- Veri ambarı oluşturabilme
Tiger Plus WEB
Şirket dışından internet bağlantısı vasıtasıyla Tiger Plus'a ulaşabilir, kritik işlemlerinizi geçekleştirebilirsiniz.
Tiger Plus WEB ile;
- Merkez/Şube yapıları için bilgi ve rapor konsolidasyonu yapabilir,
- Bayi otomasyonu ve internet üzerinden sipariş verebilir,
- İnternet üzerinden stok durumu, cari ekstre ve bakiyeleri görebilir,
- Raporları internet üzerinden alabilisiniz.
LOGOMaps
LOGOmaps hizmeti, firmaların coğrafi analiz ve raporlama ihtiyaçlarına cevap vermek amacıyla, LOGO ve INFOTECH işbirliği ile geliştirilmiş olup GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise ile entegre* çalışmaktadır.
LOGOmaps ile coğrafi analiz ve raporlamaları gerçek harita üzerinden yapabilirsiniz. Adres düzenleme ve temizleme yapabilir, müşteri konum bilgilendirmesi yapabilir, harita üzerinde satış bilgileri izleyebilirsiniz.
Adres Düzenleme ve Temizleme Sistemi ile,
- Adreslerin temizlenmesi,
- Doğrulanması,
- Ayrıştırılarak düzenlenmesi ve doğru “Adres Veritabanı” üzerinden zenginleştirilmesi,
- Enlem ve boylam bilgileri ile birlikte harita üzerinde gösterilmesi sağlanmaktadır.
Müşteri Konum Bilgilendirme fonksiyonu ile LOGOmaps kullanılarak müşteri adresleri sayısal haritalar üzerinde görüntülenebilmektedir. Firmaların, ilgili tüm adresleri harita üzerine kayıt edildikten sonra, bu kayıtlar üzerinde farklı analiz ve raporlamalar yapılması sağlanmaktadır.
Harita Üzerinde Satış Bilgileri Gösterim özelliği sayesinde,
- Satış dağılımları (il ve ilçe bazında tutar olarak),
- Satış kapsama alanı gibi coğrafi analiz ve sorgulamalar kolaylıkla yapılmaktadır.
*LOGO ürünlerinin mevcut özelliklerine göre entegrasyon sağlanır.
LogoConnect Banka
Çalıştığınız banka şubeleri ve hesapları ile aranızdaki bağı LogoConnect Banka sizin için kuruyor. Banka işlemlerinizi LogoConnect Banka aracılığı ile oturduğunuz yerden güvenle, hızlıca, kolayca ve mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirebilme ayrıcalığından yararlanabilirsiniz. LogoConnect Banka; GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise kullanıcılarının sürüm farkı gözetmeden üye bankalarla bilgi transferi yapmalarını (Banka Fatura Ödeme ve Tahsilatları, Havale, EFT, Çek-Senet, Hesap Özeti ve Mutabakatı) sağlar. LOGO İnsan Kaynakları programına bağlanıp maaş ödeme talimatlarını bankaya kolaylıkla gönderebilirsiniz.
Turkcell Hizmetleri
Turkcell Hizmetleri ile sahadaki ekiplerinizi yönetebilir, haritalar üzerinden izleyebilir ve SMS gönderimlerinizi yapabilirsiniz. OTP (One Time Password) özelliğini iş akış süreçlerinizde kullanabilir; ayrıca Turkcell’den gelen faturaları toplu olarak sisteminize aktarabilirsiniz.
Online Turkcell Fatura Aktarımı
Online Turkcell Fatura, firmalara Turkcell’den gelen hizmet faturalarının kullanıcılar tarafından sisteme girişindeki iş yükünü ortadan kaldırmak için kullanıcıların belirlediği bir şablon üzerinden tek bir hareketle Turkcell faturalarının sisteme alınmasını sağlamak amacıyla geliştirilmiştir.
Mobil Onaylama Sistemleri
Şirket içinde onayları ıslak imza yerine online ve güvenli şekilde almanız artık mümkün olacak. Mobil İmza veya SMS ile Onay Çözümü sayesinde LOGO üzerinden, kağıt maliyetiniz azaltılarak, onay alabileceksiniz.
SMS ile Onay; ıslak imza gerektirmeyen fakat güvenlik veya yetkili kişi onayları ile devam etmesi gereken işlemlerde kullanabileceğiniz, kolay ve hızlı bir çözümdür. SMS ile Onay, LOGO uygulamalarında iş akış sürecinde kullanıcıların görev gerçekleştirmeleri için kullanılır.
Toplu Mesajlaşma Hizmetleri
Toplu Mesajlaşma hizmeti sayesinde, elemanlarınıza, müşteri ve tedarikçilerinize tek bir noktadan toplu mesaj göndererek bilgilendirebilecek. Toplu Mesajlaşma çözümü ile SMS formatında dilediğiniz bilgilendirmeleri yapabileceksiniz.
Mobil Bilgi/Anket ile müşterilerinize gönderilecek bilgilendirme, tanıtım içeriklerini oluşturabilir, müşterilerinizin doğrudan cep telefonlarına göndereceğiniz anketler hazırlayarak pazar araştırmaları gerçekleştirebilir, müşterilerinizin memnuniyetlerini ölçebilir, sıcağı sıcağına görüş ve önerilerini alabilirsiniz.
Ekip Mobil
Ekip Mobil uygulaması, sahadaki ekiplerin operasyonlarını yürüten, sipariş toplayan, teslimat yapan şirketlerin mobil personellerini cep telefonları yardımı ile haritalar üzerinden izlemesini, konum bilgilerini almasını, bir adrese en yakın personelini tespit etmesini ve mobil personellerine SMS gönderimini sağlar. SMS ile bilgilendirme ve konum sorgulaması, personel ile anında mesajlaşma olanağı verir. Böylece, mobil personelinizi daha iyi koordine edebilir ve kolay yönetebilirsiniz.
E-Fatura
Güvenli ve Tutarlı Veri İletişimi...
Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, elektronik ortamda iletilmesi ve yine elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesi hususunda getirilen yasal çerçeve doğrultusunda ve Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümleri, kağıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip elektronik faturaları düzenleyebilmeyi ve elektronik ortamda iletilmesini olanaklı kılan bir uygulamadır. Böylelikle; faturanın taraflar arasında güvenli ve hızlı dolaşımı sağlanmış olur.
LOGO'da e-Fatura Çözümleri 3 şekilde sunulmaktadır:
1. LOGO e-Fatura - Dosya Transfer Çözümü (DTÇ)
- Dosya Transfer Çözümünü tercih eden kullanıcılar Gelir İdaresi Başkanlığı'nın portaline manuel yükleme yöntemiyle faturalaşma işlemlerini gerçekleştirebilirler. Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından, Portal yükleme sınırı 1 Nisan 2014 itibariyle aylık 500 adet olarak belirlenmiştir.
- İşletmeler e-Fatura alma ve gönderme işlemlerini özel bir sunucu yazılımına ve donanımına gereksinim duymadan yapabilirler. Böylelikle e-Fatura yatırım maliyetlerini minimum seviyede tutarlar.
- Dosya Transfer Çözümünde kullanıcı, e-Fatura sistemi üzerinden, faturalarını kendi belirlediği klasörde otomatik olarak kaydeder. Ancak bu klasörün, GİB’in e-fatura portaline aktarımını portale girerek manuel olarak yapar.
2. LOGO e-Fatura + Sunucu Yazılımı - GİB Entegrasyon Çözümü (GEÇ)
- LOGO e-Fatura çözümüyle birlikte alınacak e-Fatura Sunucusu üzerinden kullanıclılar; kendilerine ait bilgi işlem sistemi aracılığıyla, Gelir İdaresi Başkanlığı’nın sistemine entegre olarak e-Fatura uygulamasını kullanabilirler.
- LOGO e-Fatura çözümüyle birlikte alınan Sunucu Yazılımı ile kullanıcının ayrıca portale girmesine gerek kalmaz. LOGO e-Fatura çözümü üzerinden e-Faturalar mühürlenir, zarflanır ve portale otomatik aktarılır.
3. e-LOGO Özel Entegratörlük Hizmeti:
- Entegrasyonu sağlayacak sunucunun kullanıcı firmada tutulması, yönetim ve denetiminin yine firmanın kendi sorumluluğunda olması tercih edilmiyor ise uygun olan çözümdür.
- Özel Entegratör 7/24 aktif çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemin yatırımını kullanıcı firma adına üstlenir. Böylelikle; elektronik fatura gönderme ve alma işlemleri teknik yeterliliğe sahip, Gelir İdaresi Başkanlığı'ndan özel entegrasyon izni almış Özel Entegratör Hizmet sağlayıcısı e-LOGO'nun bilgi işlem sistemi vasıtasıyla gerçekleştirilir.
e-Fatura hakkında genel bilgi ve başvuru süreci için efatura.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
LOGO e-Fatura Çözümleri hakkında daha detaylı bilgi için logo-edonusum.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
E-Defter
Maliyet Avantajlı, Çevreci Çözüm...
LOGO e-Defter ile uygulaması ile “Yevmiye Defteri”’ ve “Defter-i Kebir”’ belgeleri, Gelir İdaresi Daire Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak hazırlanır ve elektronik olarak GİB'e kolayca gönderilebilir. Böylece, defterlerin kağıt ortamında basılması ve saklanması gibi zahmetli ve maliyetli işlemleri, elektronik ortamda kolayca ve maliyetsiz olarak yapma imkanı sunar.
LOGO e-Defter Uygulamasını Kullanabilmek İçin Neler Yapılmalı?
LOGO e-Defter uygulamasını kullanabilmek için;
- Gelirler İdaresi Başkanlığı’na başvuru yapılması,
- Mali Mühür veya Elektronik Sertifika temin edilmeli ve ardından yüklenmesi,
- Kamu Sertifikasyon Merkezi web sayfasından "Zaman Damgası" programı yüklenmesi,
- Java ürününe ait son versiyon yüklenmesi,
- Güncel LOGO (Tiger Enterprise, Tiger Plus, GO Plus) ürünlerinden birine sahip olunması gerekmektedir.
e-Defter kullanımına geçişte izlenecek gerekli adımlar için tıklayınız.
e-Defter hakkında genel bilgi ve başvuru süreci için ise www.edefter.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
LOGO e-Defter Uygulaması hakkında daha detaylı bilgi için logo-edonusum.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
FDA
FDA (Firmalar Arası Data Aktarımı) modülü LogoConnect uygulaması ile entegre olarak çalışan bir uygulamadır.
FDA sayesinde;
- Aynı veritabanı içindeki farklı firmalara veri gönderimini,
- Grup şirketleri arasında veri aktarımlarını,
- Tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimlerini (fatura, irsaliye...) gerçekleştirebilirsiniz.
FDA ile aktarabileceğiniz kayıtlar şunlardır:
- Transfer Edilecek Kayıtlar ve Fişler
- Cari Hesap Kartları
- Malzeme (Sınıfı) Kartları
- Fiyat Kartları
- Malzeme Fişleri
- Sipariş
- İrsaliye
- Fatura
- Muhasebe Fişleri
LogoConnect B2B
LogoConnect B2B ile iş ortaklarınızla, tedarikçilerinizle ve kendi şirketleriniz arasındaki iş süreçlerinizde faks ve telefon trafiğinden kurtulacak, belge ve raporlarınıza kaynağından hatasız ulaşacaksınız. LogoConnect B2B, sizin için en ideal, hızlı ve uygun maliyetli çözümleri sunuyor. LogoConnect B2B; GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise kullanıcılarının sürüm farkı gözetmeden birbirleri arasında bilgi transferini (Malzeme Kartı, Fatura, Sipariş, İrsaliye...) ve transfer edilen bu bilgilerin ticari sisteme kaydedilmesini sağlar.
LogoConnect Excel Plug-In
Merkez ve tedarikçilerden oluşan bir ekosistemde farklı çözümler ile merkeze veri göndermeye çalışan tedarikçiler MS Excel’de hazırladıkları verileri size kolayca gönderebilirler. Merkezdeki LOGO kullanıcıları LogoConnect B2B ile tedarikçilerine veri gönderebilir ve bu verilerin tedarikçileri tarafından Excel Plug-in ile kolaylıkla okunmasını sağlayabilirler. Tedarikçileriniz ile Malzeme Kartı, Sipariş, İrsaliye, Fatura ve Fiyat Listesi gibi bilgileri tek tuşla paylaşabilirsiniz.